גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות

תיאטרון הקאמרי - תחושת בטן

ארכיון תאריך: 6 מאי 2021 - 20 יולי 2022

משך: שעה וחצי

לא תותר כניסת מאחרים
המחזאי עמית גור והבמאי ניר ארז מעמתים את הקהל עם שאלה שאולי נשמעת קצת מוזרה, אבל היא הופכת אקטואלית יותר ויותר בעולם העכשווי (ובעצם מוכרת לנו עוד מסיפורה של שרה בתנ"ך): מה קורה לאישה (ולבני משפחתה) אם היא נכנסת להריון בגיל מבוגר? מבוגר מאוד? טרום פנסיה?

זה בדיוק מה שקורה לגיבורה הראשית של ההצגה, נגה הורביץ (אודיה קורן): היא בדיוק יצאה לפנסיה מוקדמת, בתה אמורה ללדת בקרוב את נכדה הראשון, בנה ובן זוגו נמצאים בתהליכי פונדקאות, היא רק חולמת להתחיל לחיות, לטייל בעולם עם בעלה – והנה מגיעה הבשורה על כך שהיא עצמה בהריון. כיצד תתמודד עם מצבה החדש? כיצד תבשר למשפחה ואיך המשפחה תקבל זאת? ובאופן כללי, כיצד נשים אמורות להתמודד עם גיל הפוריות שהתארך באופן משמעותי ועם האפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות להביא ילד לעולם בגיל מתקדם (הקפאת ביציות, הפריה חוץ-גופית, פונדקאות)? האם זאת רק ברכה או שהיא מציבה בפני החברה גם אתגרים חדשים שטרם למדנו להתמודד איתם?

המחזה והמשחק של אודיה קורן זכו לביקורות משבחות עוד בשלב הקריאה המבוימת. "הסיפור שכתב המחזאי הכה מוכשר עמית גור כה מקורי, נועז בחדירתו ללב כל הדמויות, מציב בפני הצופים שאלה גורלית, בלתי רגילה, שאינה מתרחשת בחיי היומיום", כתבה עליס בלומנטל באתר News1. "יכולתה (של קורן) לשלוט בטקסט במשחק ולא רק בקריאה, ממקדים את רוב תשומת הלב בהצגה אליה".

מחזה: עמית גור
בימוי: ניר ארז
תפאורה: זוהר שואף 
תלבושות: אורן דר 
מוסיקה ותאורה: נדב ברנע 
משתתפים: אודיה קורן, מוטי כץ, אלעד אטרקצ'י, דנה מיינרט / נטע פלוטניק, שמחה ברבירו, איה שבא, אבישי מרידור, מורן ארביב-גנס.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter